2009. december 20., vasárnap

EZ NEM LEHET IGAZ!

Több írás is született már az ügyben... Bőhm Éva Irén (Csukóka) és én is írtam róla: elképesztő , tragikus események történtek, és történnek Dunakeszin. Egy szép, számos állat életetréül szolgáló, tőzeglápos területet semmisítettek meg, szinte teljesen. Utolsó, aprócska megmaradt darabkáját fenyegeti most nagy veszély. Be akarják építeni, parkolónak... A legszebb a dologban, hogy alapos információk szerint, a terület már védett volt, de a védettségének dokumentálása, hogy, hogy nem, eltűnt... sőt, egyes vélemények szerint, maga a terület is... egy szakértő (?) szerint ugyanis, kiszáradt részről van szó.... érdekes módon, a helyszínre érkezők, tavat láthatnak...




A tiltakozó szórólap


A természeti kincs, az élőhely megmentéséért többen összefogtak, összefogtunk. Most bárki segíthet, aki aláírja az ügy kivizsgálására vonatkozó kérvényt.

A kérésünk - amihez további aláírók csatlakozását várjuk - a következő:
Tisztelt Szabó Imre Miniszter Úr! Felkérjük, vizsgáltassa ki, hogyan szüntethette meg az Országos Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Vízügyi Főfelügyelőség 2009-ben a dunakeszi tőzeges láp természeti védettségét!

Ezen a linken érhető el:

Amikor én aláírtam 33 -an voltunk a listán. Én az 53.- lettem, s nevem nem jelent meg azonnal . Nem kell kétségbeesni hát, ha valaki az aláírás után azonnal nem látja viszont a nevét a listán. Felül írják is, az ellnőrzésre várni kell.

Kérlek, segíts, írd alá te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése